Ã’rriusTeamÃ’rriusTeam
 AnDreuMa AnDreuMa
Ets a » Ã’rriusTeam » Arxiu d'Articles » April 2011 » El Turbón (amb Boira I Neu)
Tuesday 26 de April de 2011, 15:49:23
El Turbón (Amb boira i neu)

Nou bloc de Muntanya

Clica la foto!

Encara que el temps no pintava bé, una colla d'irreductibles de la Muntanya, vam decidir visitar El Turbón.

_____________

S'ha d'anar al meu BLOC per visualitzar els comentaris de les fotos !!

Vam sortir tard, molt tard del refugi de La Margalida, i ens vam dirigir cap al Torrent de San Adrián. Amb boira i molta humitat les grimpades per les roques d'aquest torrent es pot considerar com de DIFÍCIL. Tot i així ho vam superar i en poc temps ja erem dalt de la coneguda Canal de San Adrián. Dins d'aquesta Canal o Vall no entrava la boira i vam poder progressar tranquilament fins arribar a la Collada de Podorruno, on ja vam començar a trepitjar neu (Molt tova al principi i més consistent a més alçada).

En aquest punt va començar a nevar de VALENT,

i va sorgir la primera "crisi": Uns volien baixar i

d'altres continuar ...al final, per 200 mts que quedaven, vam continuar tots!!

També, Molt tard, vam arribar al cim (aprox. 14:00) i ens vam reconfortar amb la coca que ens va comprar en Jaume al poble de Campo, com a celebració de l'objectiu aconseguit.  Gràcies Jaume!!

El retorn alguns ho vam fer per la mateixa ruta i d'altres van voler anar a buscar el PR HU-50 (Més llarg, però més segur i fàcil)