Ã’rriusTeamÃ’rriusTeam
El Ferran -Alta Garrotxa-
Tipus d'Entrada: RELAT | 2469 visites

Nou bloc de Muntanya

Després de molts intents de muntar  l'excursió per terres de l'Alta Garrotxa (El temps i la disponibilitat de la gent condicionaven aquesta sortida) vam trobar un dissabte per fer realitat la mateixa...

_______________

S'ha d'anar al meu BLOC per llegir els comentaris!!

Vam quedar a les 10 del matí a l'Hostal del poble d'Oix, amb en Xavier borrell, la Mª Antonia, en Josep Vila, en Xavier de Miquel, l'Anna i un servidor.....ah!! i el gos d'en Xavi, en Fang!

Encara que en Xavier Borrell ens feia de Guia, en Josep (amb una d'aquelles "Reunions de Crisi") li va modificar part de l'excursió...al final va ser un pèl més exigent, ja que vam pujar al pic del Ferran (991 mts).

També vam "patir" un altra "Situació de Crisi" quan es va posar a ploure i no vam poder visitar el poble abandonat de Talaixà! (..el tenim pendent!)

L'itinerari final va ser aquest:

Oix (400 m) - Travessar la Riera d'Oix (378 m) - Visitar l'Ermita o Església de Santa Maria d'Escales - Runes del Maranyó - Coll de Terres (747 m) - Cim el Ferran 991 m (on vam dinar) - Coll de Talaixà 753 m (on ens va ploure amb molt de "soroll",...i no vam visitar el poble de Talaixà) -  Davallem pel GR. 11 fins anar a trobar el Pont anomenat "Palanca del Samsó" 392 m (a prop de la Vall d'Hortmoier i del Grau d'Escales) - i finalment el PR. 186 ens porta fins a Oix.

Us deixo un video on podem gaudir d'alguns moments simpàtics i divertits!!