Ã’rriusTeamÃ’rriusTeam
Saturday 25 de February de 2012, 00:45:48
Cingles de MALANyeu
Tipus d'Entrada: RELAT | 2229 visites

Heu d'anar al meu BLOC per visualitzar els comentaris

Nou bloc de Muntanya

__________________________________________

Cingles de Malanyeu

Ruta circular per les Serres i Cingles que envolten el poble de Malanyeu.

Aparquem, sopem i dormim a prop de l'esglèsia de Malanyeu, i el dia següent (gens d'hora) començem a caminar.

Iniciem l'excursió amb la divertida grimpada pel Grau conegut pel Graell de Cal Pìgot, i continuem amb la visita de la Foradada.

Encara que no ho semblen, ja que no trobem cap senyal o fita cimera, assolim els cims de Cap dels Emprius (1654 m), el Cap de la Baga de Cabanelles (1685 m) i el Cap de la Roca de la Clusa (1729 m).

Caranem el Cingle de la To, el Serrat Fulleracs, el Serrat Negre, la Serra del Mill i el Cingle de la Rota.

I visitem (com ja hem dit anteriorment) els Graus de Grapissot i el Graell de Cal Pigot, així com la Foradada (1333 m).

La tornada la fem per la Solana Gran .... després de passar per la Collada de la Creueta i la divertida "Cresta" de la Serra del Mill, amb el conegut camí "el Mal Pas".