Ã’rriusTeamÃ’rriusTeam
Tipus d'Entrada: RELAT | 1223 visites

Nou bloc de Muntanya

Clica la foto!

Arribem a la Font de Petramula (5 km. de Chisagués) un dia abans.

Pensem passar la nit a la Camper, mentres esperem els nostres amics que venen de Barna. Per "distreure'ns".... fem l'ascensió al Robiñera!!

_______________________________

Atenció: S'ha d'entrar en el meu blog per vissualitzar el "relat escrit" !______________________________

A les 7 del matí d'un dia qualsevol del Setembre del 2010 sortim, des de la Font de Petramula (1950 mts) en direcció al Coll de las Puertas a 2533 mts.

Mentres passem al costat dels Llacs de la Larri o de la Munia, observem el camí que hem de seguir (en color vermell).

Superat el Coll de la Munia, arribem al conegut Pas del Gat. Una paret d'uns 6 mts. El nom li ve per unes fissures que hi han a la paret, semblen "esgarrapades" d'un GAT....són considerades de Grau II+ !!

Fins el cim de La Munia no més trobarem grimpadetes sencilles i divertides de fer...al fons, darrera nostra, ens contemplen les Tres Sorores!!!

Cim de La Munia 3134 mts...amb en Jaume, Josep i jo mateix!!

Des de La Petita Munia (3099 mts) observem el camí que hem de fer per arribar a l'últim 3000 del Circ ...el Heid (el Gerbats te 2904 mts). A mig camí trobarem el Pic Aires, que per alguns és considerat un 3000 amb NOM PROPI!!

Les dificultats més evidents seràn desgrimpar, amb rapel, el pic de Sierra Morena per la vessant Nord.

La paret que hem de desgrimpar amb rapel...uns 25 mts de baixada!!

L'afilat Pic de Sierra Morena per la vessant Nord, i el rapel de 25 mts. A la dreta el Massis del Mont Perdut no perd vista de la nostra progressió per la cresta!!!

L'últim cim de 3000 mts del circ i darrera tots els que vam fer aquell dia.                                                                                        El Pic Punta Aires, de 3027 mts, es troba tallat a l'esquerra de la foto. També el vam fer.....per si les "mosques"!!

En contra d'el que és habitual  (no vam completar una circular) vam fer mitja volta i vam retornar als cotxes pel mateix camí!

En la foto en Jaume, i darrera el Bachimala, el Posets i al fons de tot l'Aneto.